Lielākā daļa sabiedrības ziedo labdarībai veicinot reālus uzlabojumus!

Lielākā daļa sabiedrības ziedo labdarībai veicinot reālus uzlabojumus!

Kā liecina vietējā veikalu tīkla “top!” veiktā aptauja - Latvijā ziedošanas tradīcijas ir spēcīgas un izteiktas: vairums Latvijas iedzīvotāju (96,1%) ir kaut reizi ziedojuši labdarībai vai nu finansiāli, vai ar mantu, vai nododot asinis. Par visspēcīgāko motivāciju asins ziedošanai respondenti atzīst tieši apziņu, ka ir spējuši kādam palīdzēt un darīt labu (57,7%), ko aizvadītā gada laikā veicinājis arī veikalu tīkls “top!”, sadarbojoties ar Valsts Asinsdonoru Centru.

“Veikalu tīkla “top!” viena no vērtībām ir rūpes par Latvijas sabiedrību, kuras labklājību ceļam, veicinot labdarību un ziedošanas kultūru. Tā, piemēram, jau vairāk nekā gadu “top!” sadarbojas ar Valsts Asinsdonoru centru, aktualizējot asins ziedošanas nepieciešamību un veicot sabiedrības informēšanu par tās iespējām, ko varam īpaši labi nodrošināt mūsu reģionālā veikalu pārklājuma dēļ. Labdarību veicinām arī pie veikaliem “top!” izvietojot tekstila izstrādājumu ziedojuma konteinerus, veikalos naudas ziedojumu kastītes, kā arī atbalstot reģionālos pasākumus jauniešiem, senioriem, kā arī citas sabiedrības grupas.” stāsta veikalu tīkla “top!” mārketinga direktore Ilze Priedīte.

Kā liecina veiktā aptauja, populārākie labdarības veidi ir drēbju ziedošana labdarības konteineros (23,1%), mantu dāvināšana labdarības organizācijām (22,1%), palīdzēšana darbos grūtības nonākušajiem (14,2%), asins ziedošana (13,1%) un apkārtnes uzkopšana (11,8%). Runājot tieši par materiālajiem ziedojumiem, visizplatītākais ir tieši lietu atstāšana ziedojumu kastēs (52,6%), zvanot uz ziedojumu tālruņiem (30,3%).

Kopumā 97,4% respondentu uzsvēra, ka labdarība. kā palīdzības forma. ir būtiska un nepieciešama, kā arī 71,1% uzskata, ka viņu veiktie ziedojumi ir veicinājuši reālus uzlabojumus. Runājot par uzticību labdarības organizācijām, 67,6% respondentu atzina, ka pilnībā tām uzticas.

Kopumā vietējā veikalu tīkla “top!” interneta aptaujā laika posmā no 17.01.2020.-24.01.2020. piedalījās 796 respondenti no Rīgas (11,9%) un Pierīgas (5,8%), Vidzemes (37,2%), Kurzemes (22,4%), Zemgales (14,2%) un Latgales (8,5%). Respondenti lokā 90,2% bija sievietes un 9,8% bija vīrieši. To lokā 5,3% bija vecumā līdz 20 gadiem, 28,4% vecumā no 21-30 gadiem, 25% vecumā no 31-40 gadiem, 19,7% vecumā no 41-50 gadiem, 15,3% vecumā no 51-60 gadiem un 6,3% virs 61 gada.

Veikalu tīkls “top!” ir lielākais Latvijas uzņēmējiem piederošais veikalu tīkls, kā arī trešais lielākais mazumtirdzniecības veikalu tīkls Latvijā. Ar preču zīmi “top!” Latvijā šobrīd darbojas 202 pārtikas veikali, no tiem 118 “top!” un 84 “mini top!”, kuri pieder 14 vietējiem uzņēmumiem: SIA “Firma Madara 89”, AS “LPB”, SIA “Dekšņi”, SIA “Mārksmens”, SIA “Madara 93”, SIA “AA & Co”, SIA “Krista-A”, AS “Roga-Agro”, SIA “G.A.L.”, SIA “Ogres Prestižs”, SIA “Pārtikas veikalu grupa”, SIA “SP”, SIA “Palmas-S” un SIA “LM Jūrmala”. Kopumā tiek nodrošināts vairāk nekā 4000 darbavietu, atbalstot vietējos ražotājus un piegādātājus visā Latvijā.

Informāciju sagatavoja:
Ilze Priedīte
Veikalu tīkla “top!” mārketinga direktore
E-pasts: pr@toppartika.lv

uz augšu

TOP! © 2016 Visas tiesības aizsargātas.