Veikalos top! sākas kampaņa “Meklē karotīti!”

Veikalos top! sākas kampaņa “Meklē karotīti!”

01.10.2020.

Lai veicinātu kvalitatīvas vietējās pārtikas produktu patēriņu, Latvijas Pārtikas uzņēmumu federācija (LPUF) sadarbībā ar Zemkopības ministriju un vietējo veikalu tīklu top! oktobrī īsteno kampaņu “Meklē Karotīti!". Kampaņa aicina iedzīvotājus izvēlēties produktus, kas ir marķēti ar Zaļo vai Bordo karotīti, tādējādi veicot izvēli par labu vietējiem pārtikas produktiem.

Pārtikas izvēlē vietējie ražotāji aicina meklēt karotītes zīmes uz produktu iepakojumiem. Zaļā vai Bordo karotīte apliecina pārtikas paaugstināto kvalitāti un ir drošs palīgs pircējiem, kā izvēlēties vietējo ražojumu.

Zaļā karotīte tiek piešķirta produktiem, kuri tiek ražoti Latvijā no vietējām izejvielām un atbilst paaugstinātām kvalitātes prasībām. Savukārt Bordo karotīti piešķir produktiem, kuru pilns ražošanas cikls tiek veikts Latvijā, produkts atbilst paaugstinātas kvalitātes prasībām, bet ražošanai nepieciešamās izejvielas var nebūt vietējās.

Zaļās karotītes zīmols uz produktiem veikalu plauktos rodams jau teju 20 gadus, patērētājam faktiski ļaujot nepārbaudīt produkta sastāvu vai izcelsmes valsti, jo augsto kvalitāti un vietējo izcelsmi apliecina karotītes simbols. Ar karotītes zīmēm pieejams jau vairāk nekā 850 dažādu pārtikas produktu, Nacionālajai pārtikas kvalitātes shēmai pievienojoties gan lielākiem, gan mazākiem uzņēmumiem, zemnieku saimniecībām un mājražotājiem, kas gatavi veikt sertifikāciju Pārtikas un veterinārajā dienestā.

Karotītes zīme uz iepakojuma ir kā iepirkšanās ceļvedis, kas palīdz ātri un vienkārši atrast Latvijā ražotus paaugstinātas kvalitātes pārtikas produktus.

Vairāk par produktiem, kam piešķirta karotītes zīme, meklējat http://karotite.lv/uznemumi

Ja vēlies iegūt gardas balvas, seko līdzi un piedalies Facebook un Instagram balvu izlozē:

https://www.facebook.com/topveikali/photos/a.248892465317480/1515501691989878/

https://www.instagram.com/p/CGNteKap_8C/

uz augšu

TOP! © 2016 Visas tiesības aizsargātas.