Turpat 95% Latvijas iedzīvotāju izvēlas valsts svētkus pavadīt tuvāko cilvēku lokā

Turpat 95% Latvijas iedzīvotāju izvēlas valsts svētkus pavadīt tuvāko cilvēku lokā

Par spēcīgu tradīciju Latvijas gadadienas svētku nedēļā ir nostiprinājusies laika pavadīšana kopā ar tuvākajiem cilvēkiem – ģimeni, radiniekiem un draugiem. To par labāko svētku svinēšanas kompāniju atzinuši vairāk nekā 94.1% respondentu vietējā veikalu tīkla “top!” veiktajā Patriotu nedēļas aptaujā. Svētku laikā daudzi godā tur tieši Latvijā ražotus produktus – tos galdā ceļ 79% no aptaujātajiem respondentiem.

Par neatņemamu un godājamu tradīciju gadu gaitā izveidojusies arī sarkanbaltsarkanās lentītes piespraušana pie apģērba (93.8%). Un kā to rāda aptauja, 69.7% respondentu izvēlas lentīt saņemt tieši veikalos “top!”, kur, tās dāvinām jau sešu gadu garumā. Interesanta iezīme atklājas, ka, lai gan lentītes katru gadu ir iespējams saņemt no jauna, tomēr 80% iedzīvotāju izvēlas savu iemīļoto lentīti rūpīgi saglabāt un atkārtoti izmantot arī nākamajā gadā.

“Kā vietējiem uzņēmējiem, mums ir svarīgi radīt svētku noskaņu un stāstīt par valsts vēsturi un tradīcijām, jo patriots sākas ģimenē un tie ir mūsu bērni, kuri šo pārliecību manto no vecākiem. Nodosim šo pārliecību no paaudzes paaudzē, jo būtiski jau no mazotnes bērnos veicināt Mīlestības izjūtu un cieņu pret savu valsti!” komentē veikalu tīkla “top!” mārketinga direktore Ilze Priedīte

Atbildot uz jautājumu: Kā parasti tiek piesprausta lentīte - vairums jeb 86.8% atbildēja, ka izvēlas to pie apģērba spraust ar galiem uz augšu jeb “V” burta formā.

Papildus iepriekš jau minētajai tradīcijai svētkus pavadīt kopā ar tuvākajiem cilvēkiem, daudzi izvēlas svētku laikā piedalīties lāpu gājienos (66%) un nolikt svecītes par godu karavīriem (62%), kas cīnījās par mūsu Latviju. Prieku cilvēki gūst arī vērojot svētku salūtus (50%) vai militāro parādi (36%). Starp sniegtajām atbildēm ierindojās arī koncerta (27%) vai baznīcas apmeklējums (14%), kā arī ziedu nolikšana Rīgas Brāļu kapos (14%).

Svētku sagaidīšanas vietas ir dažnedažādas – publiski organizētos pasākumos (23%) un 11.novembra krastmalā (15%), mājās pie svētku galda (15%) vai ciemos pie radiem un draugiem (7%). Daļa izvēli par svētku svinēšanas vietu pieņem pēdējā brīdī (30%).
Kopumā vietējā veikalu tīkla “top!” aptaujā piedalījās 914 respondenti no Rīgas (21.7%) un Pierīgas (7.4%), Vidzemes (30.1%), Kurzemes (17.4%), Zemgales (15.5%) un Latgales (7.9%). Respondenti lokā 88.7% bija sievietes un 11.3% bija vīrieši. To lokā 5% bija vecumā līdz 20 gadiem, 26.5% vecumā no 21-30 gadiem, 29.1% vecumā no 31-40 gadiem, 22.4% vecumā no 41-50 gadiem, 11.6% vecumā no 51-60 gadiem un 5.4% virs 61 gada.

Veikalu tīkls “top!” ir lielākais Latvijas uzņēmējiem piederošais veikalu tīkls, kā arī trešais lielākais mazumtirdzniecības veikalu tīkls Latvijā. Ar preču zīmi “top!” Latvijā šobrīd darbojas 203 pārtikas veikali, no tiem 118 “top!” un 85 “mini top!”, kuri pieder 14 vietējiem uzņēmumiem: SIA “Firma Madara 89”, AS “LPB”, SIA “Dekšņi”, SIA “Mārksmens”, SIA “Madara 93”, SIA “AA & Co”, SIA “Krista-A”, AS “Roga-Agro”, SIA “G.A.L.”, SIA “Ogres Prestižs”, SIA “Pārtikas veikalu grupa”, SIA “SP”, SIA “Palmas-S” un SIA “LM Jūrmala”. Kopumā tiek nodrošināts vairāk nekā 4000 darbavietu, atbalstot vietējos ražotājus un piegādātājus visā Latvijā.

Informāciju sagatavoja:
Ilze Priedīte
“top!” mārketinga direktore
e-pasts: pr@toppartika.lv
www.toppartika.lv
facebook.com/topveikali
draugiem.lv/top
instagram.com/vietejais_top

uz augšu

TOP! © 2016 Visas tiesības aizsargātas.