Jaunumi

Veikalu tīkls “top!” un Venipak uzsāk sadarbību, 200 jauni pakomāti visā Latvijā! 20.04.2021

Veikalu tīkls “top!” un Venipak uzsāk sadarbību, 200 jauni pakomāti visā Latvijā!

20.04.2021.

Venipak ienāk Latvijas tirgū ar jaunu pakomātu pakalpojumu un kā stratēģiskais partneris būs vietējais veikalu tīkls top!, pie kuriem tuvāko mēnešu laikā visā Latvijā uzstādīs 60 jaunus pakomātus. Projektu uzsākot, pirmie pakomāti jau ir uzstādīti pie veikaliem “top!” Ogrē, Daugavpilī, Aizkrauklē, Jēkabpilī, Pļaviņās un Olainē.

Lasīt vairāk

AMBITION Lojalitātes kampaņa 15.04.2021

AMBITION Lojalitātes kampaņa

AMBITION Lojalitātes kampaņa ir klāt! No 15.04.2021 līdz 07.07.2021 iepērcies veikalos top!, krāj uzlīmes un iegādājies AMBITION virtuves piederumus par izdevīgām cenām!

Lasīt vairāk

Rīgā atvērts jauns vietējais veikals “mini top!” 08.04.2021

Rīgā atvērts jauns vietējais veikals “mini top!”

08.04.2021.

Ceturtdien, 8.aprīlī, ievērojot visus drošības nosacījumus, durvis vēra jauns pārtikas veikals “mini top!” Rīgā, Brīvības ielā 90, kopumā nodrošinot 7 darba vietas 175m2 tirdzniecības zālē. Kopējās projekta investīcijas turpat 150 000 eur. Projekta īstenotājs ir veikalu tīkla “top!” partneris AS LPB, ar 100% Latvijas kapitālu.

Lasīt vairāk

Vietējais veikalu tīkls “top!” apņemas atteikties no sprostos dētām olām 17.03.2021

Vietējais veikalu tīkls “top!” apņemas atteikties no sprostos dētām olām

17.03.2021.

Veikalu tīkls “top!” apņemas līdz ar 2025. gadu atteikties no sprostos dēto vistu olu tirdzniecības. Šādu sociāli atbildīgu soli vietējais veikalu tīkls “top!” nolēmis spert, sekojot dzīvnieku labturības tendencēm Latvijā un pasaulē. Lai šo mērķi “top!” varētu sasniegt, jau šobrīd mērķtiecīgi tiek stiprināta sadarbība ar Latvijas brīvo vistu un ārpus sprostiem dēto olu ražotājiem, izglītoti pircēji un paplašināts veikalu tīkla sortiments.

Lasīt vairāk

Lieldienu krāsojamo olu pirkuma izvēlē dominē cena, kam seko olu krāsa un kategorija 31.03.2021

Lieldienu krāsojamo olu pirkuma izvēlē dominē cena, kam seko olu krāsa un kategorija

31.03.2021.

Lielākā daļa veikalu tīkla “top!” aptaujas respondentu jeb 88% šogad plāno atzīmēt Lieldienu un to darīs, lai stiprinātu ģimenes sajūtu, radītu prieku bērniem un kopumā ienestu savās mājās svinīgu noskaņojumu. Par galvenajām Lieldienu tradīcijām respondenti izcēluši tieši olu krāsošanu, kam seko arī pašas olu kaujas un neizpaliek arī olu meklēšana. Pērkot olas noteicošie faktori ir olu cena, tam seko krāsa un tad kategorija.

Lasīt vairāk
uz augšu

TOP! © 2016 Visas tiesības aizsargātas.